تیتر امروز

اگر اقتصاد ما بسته باشد نمی‌توانیم اقتصادمان را بهبود ببخشیم، فقط به وضعیت شعب ابی طالب می‌رویم/ پاسخگو بودن یعنی بتوان مقام مسئول را مورد سوال قرار داد یا وادار به استعفا کرد
در پانزدهمین برنامه دیدار اندیشه، با محمدرضا یوسفی اقتصاددان، استاد دانشگاه و حوزه مطرح شد

اگر اقتصاد ما بسته باشد نمی‌توانیم اقتصادمان را بهبود ببخشیم، فقط به وضعیت شعب ابی طالب می‌رویم/ پاسخگو بودن یعنی بتوان مقام مسئول را مورد سوال قرار داد یا وادار به استعفا کرد

در پانزدهمین برنامه دیدار اندیشه با دکتر محمد رضا یوسفی اقتصاددان، استاد دانشگاه و در ادامه بخش دوم گفت‌وگو درباره "الزامات سیاسی برای انجام وعده‌ها و اصلاحات اقتصادی دولت را پی گرفتیم.
خوب است که کلنگ از آسمان افتاد و نشکست
افاضات اضافه

خوب است که کلنگ از آسمان افتاد و نشکست

عوام‌الملک این هفته در نامه خود به حضرت مسعود، هیچ‌چیزی را از قلم نینداخته و از بازی استقلالی‌ها زیر بارش بطری تا ماجرای پاول و کلنگ بوشهری را یادآوری کرده است.
کروبی: رفع حصر به تنهایی را نمی‌خواهم/ آمریکا: ایران به اسرائیل حمله نکند؛ ایران: حساب شده حمله می‌کنیم/ اعلام جرم دادستانی علیه دو هنرپیشه زن
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

کروبی: رفع حصر به تنهایی را نمی‌خواهم/ آمریکا: ایران به اسرائیل حمله نکند؛ ایران: حساب شده حمله می‌کنیم/ اعلام جرم دادستانی علیه دو هنرپیشه زن

این بیست و چهارمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

همه چیز درباره بازی همستر | چگونه از همستر کسب درآمد کنیم؟

همستر کامبت، نام یک بازی تلگرامی است که با ترکیب سرگرمی و کسب درآمد، محبوبیت زیادی میان مردم کسب کرده است؛ تا جایی که در ۷۳ روز، بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر جدید جذب کرد و از این طریق، نام خود را در لیست سریع‌ترین رشد سرویس‌های دیجیتالی به ثبت رساند.

کد خبر: ۱۷۱۳۷۲
۰۹:۲۲ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۳

همستر کامبت، بازی تلگرامی مهیج و درآمد‌زا

دیدارنیوز: همستر کامبت، نام یک بازی تلگرامی است که با ترکیب سرگرمی و کسب درآمد، محبوبیت زیادی میان مردم کسب کرده است؛ تا جایی که در ۷۳ روز، بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر جدید جذب کرد و از این طریق، نام خود را در لیست سریع‌ترین رشد سرویس‌های دیجیتالی به ثبت رساند.

اما آیا همستر می‌تواند برای کاربران درآمد واقعی ایجاد کند؟ ارزش قیمتی هر واحد همستر کمبات چقدر است و چطور می‌توان آن را فروخت؟ در ادامه با بیان جزئیات این بازی مهیج، شناخت شما را نسبت به این پلتفرم افزایش می‌دهیم.

همستر کامبت چیست؟

همستر کامبت، نام یک بازی تلگرامی نو‌ظهور است که در فروردین ۱۴۰۳ رونمایی شد. طبق قوانین این بازی، با ضربه زدن روی صفحه نمایشگر خود، سکه‌های مجازی دریافت می‌کنید که می‌تواند برای ارتقا کارت‌های داخل بازی، خرید اسکین و در نهایت تبدیل به پول واقعی مورد استفاده قرار گیرند.

به طور کلی، زمانی که همستر پس از لیست شدن در صرافی‌های ارز دیجیتال قیمت‌گذاری شود، می‌توانید نسبت به فروش و کسب درآمد از آن اقدام کنید. بنابراین کاربران همستر در حال حاضر، تنها با تکیه بر پذیرش عمومی و امید به تبدیل شدن دارایی مجازی به ایردراپ، این بازی را انجام می‌دهند.

تفاوت‌های بازی همستر با نات کوین

اگر کمی در خصوص صنعت ارز دیجیتال اطلاعات داشته باشید، احتمالا با خودتان می‌گویید که همستر همان نات کوین است. در پاسخ به این تصور باید گفت که هر دو بازی نام‌برده در مواردی مانند بستر فعالیت، مدل درآمدی، شبکه عرضه و مشخص بودن وایت پیپر، شباهت‌هایی به یک‌دیگر دارند. در حالی که تفاوت‌های آن دو عبارتند از:

  • استراتژی بازی

می‌توان گفت که همستر با هدف جذابیت بیش‌تر میان کاربران، در تلاش است تا بازی استراتژیکی اما آسانی ایجاد کند. چرا که برخلاف نات‌ کوین که به سیستم ضربه زدن و کسب درآمد بسنده کرده است، ویژگی‌هایی مانند کارت مختلف بازی را در خود جای می‌دهد.

  • وضعیت ایردراپ

در حال حاضر، برنامه دقیق و جزئی برای لیست شدن همستر در صرافی‌های معتبر و عرضه توکن‌های آن ارائه نشده است. در حالی که نات‌ کوین به راحتی میان معامله‌گران به فروش می‌رسد.

  • تعداد کاربران

درست است که قدمت نات کوین از همستر بیش‌تر است، اما همستر کامبت با به‌کارگیری استراتژی‌های مختلف توانسته است از فروردین ۱۴۰۳ تا امروز، ۵ برابر نات کوین کاربرد جذب کند.

300 میلیون کاربر فعال در بازی همستر

  • وضعیت پاداش

از آنجایی که همستر از ابتدای فعالیت، جای خود را در میان کاربران پیدا کرد؛ کاربران زیادی در سطح‌های نزدیک به هم قرار دارند. این موضوع می‌تواند وضعیت سودآوری را به حالت تعادل در میان معامله‌گران در آورد. در مقابل، اندک افرادی که در موج اول توسعه نات کوین به این بازی پیوستند، سود‌های خوبی را تجربه کردند.

مزایا و معایب همستر کامبت

معمولا هر کجا که در مورد همستر صحبت می‌شود، شاهد نظرات موافق و مخالفی‌ هستیم که ما را به فکر فرو می‌برد تا با خود بگوییم آیا این بازی ارزش صرف زمان و سرمایه‌گذاری دارد؟ قبل از پاسخ به این سوال و بیان مزایا و معایب همستر باید گفت که این بازی تلگرامی مانند سایر بازی‌های نوظهور در کنار تمام مزایا، معایبی دارد که در ادامه بررسی می‌کنیم.

مزایای بازی همستر کامبت

همستر، به عنوان یک بازی سرگرم‌کننده و مهیج که نیاز به صرف هزینه ندارد، می‌تواند مانع از بطالت زمان افراد شود. برخی از مهم‌ترین مزایای این بازی عبارتند از:

  • پتانسیل درآمد‌زایی: بسیاری از افراد، زمان آزاد خود را صرف انجام بازی‌هایی می‌کنند که هیچ دستاورد مالی برای آن‌ها ندارد. در حالی که همستر در صورت عرضه توکن، فرصت بازی رایگان و کسب سودآوری در آینده را به ارمغان می‌آورد.

  • تجربه هیجان: شاید با خودتان بگویید که سیستم ضربه زدن و کسب درآمد، هیچ‌گونه احساس خوشایندی ندارد. همستر برای رفع این موضوع، کارت‌های مختلف و فضایی را تعبیه کرده است تا در بستری رقابتی و مهیج، تمایل به بازی داشته باشید.

  • دسترسی آسان: برای انجام بازی همستر، تنها به یک اکانت تلگرام نیاز دارید. این سادگی در استفاده، به کاربران مختلف با شرایط سنی و علمی مختلف کمک می‌کند تا در کنار یک‌دیگر مشغول بازی شوند.

  • سیستم پاداش‌دهی: شما می‌توانید در این بازی، با معرفی و جذب کاربران جدید پاداش دریافت کنید که به نوبه خود، امتیاز خوبی به حساب می‌آید.

معایب بازی همستر کامبت

در حال حاضر امکان فروش همستر در صرافی‌های معتبر رمز ارز وجود ندارد و افراد با تکیه بر شنیده‌ها و تعهدات توسعه‌دهندگان این بازی، مشغول به فعالیت هستند. در ادامه برخی از چالش‌های این بازی را نام می‌بریم:

  • عدم قطعیت سودآوری: از آنجایی که همستر بازی جدیدی است و هنوز نتوانسته عرضه توکن‌های خود را انجام دهد، نمی‌توان با قطعیت در مورد زمان و مبلغ سودآوری آن سخنی گفت.

  • جدید بودن: سابقه فعالیت کم و توسعه سریع این بازی، می‌تواند موجب بروز مشکلات فنی و عدم پاسخ به نیاز تمام کاربران شود.

  • عدم وایت پیپر: در حال حاضر، همستر هیچ برنامه یا نقشه راه کتبی و دقیقی که بتوان با تکیه بر آن دست به اقدامات جدید زد، ارائه نداده است. این موضوع می‌تواند ابهاماتی را برای کاربران به همراه داشته باشد.

روش کسب درآمد از بازی همستر

درآمد‌زایی در بازی همستر از دو روش امکان‌پذیر است. طی روش اول، تنها روی صفحه نمایشگر ضربه می‌زنید و در روش دوم، از سیستم پرافیت ساعتی برای دریافت خودکار سکه، کمک می‌گیرید.

در واقع، ابتدای بازی نیاز دارید که با کلیک روی صفحه سکه دریافت کنید و کارت‌های داخلی بازی را تهیه کنید تا سطح خود را ارتقا دهید. اما در ادامه می‌توانید با کارت‌های موجود، نسبت به جمع آوری خودکار سکه اقدام کنید.

 

بازی همستر مبتنی بر سیستم تپ تو ارن

خرید و فروش همستر کامبت

به طور کلی، تا زمانی که همستر کامبت در صرافی‌های ارز دیجیتال لیست نشود، نمی‌توان در مورد قیمت قطعی و نحوه خرید‌و‌فروش آن صحبتی کرد. بدیهی است که پس از عرضه توکن‌های این بازی، قیمت آن مانند سایر رمز ارزها وابسته به شرایط، تغییر و نوسانات قیمتی مختلفی را تجربه می‌کند.

نتیجه گیری

همستر کامبت در شرایطی که تمایل افراد به کسب درآمد‌های جانبی افزایش یافته است، به عنوان یک بازی تلگرامی به سرعت در میان مردم به شهرت رسید. سیستم این بازی بر پایه ضربه زدن روی صفحه و دریافت سکه مجازی است که در صورت لیست شدن آن در صرافی‌ها، امکان کسب سود و معامله‌گری را فراهم می‌کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی